OT: Kvalita MP3 (bylo Zkusenosti s MP3 prehravacem...)

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Červenec 12 13:18:02 CEST 2006

A sakra, hifista... :-))))))

Ted vazne, co to je za MP3ky, prevadel jste je sam? Mozna by stalo za uvahu
zkusit si s tim pohrat, ted nemyslim kvuli nejakym nazorum nebo testum,
ciste kvuli tomu zvuku, prece jenom v tech WAVech se vam toho do toho
prehravace asi moc nevejde. Zkusil bych ten enkoder trochu potrapit a pohrat
si s nastavenim + samozrejme slusny bitrate.

Jeste k tomu prostoru, nemate to nahodou v join stereo? To by na to mohlo
mit taky vliv.

Dusan Dolezal

P.S. Jestli vam chybi rozkmitani branice, tak si kupte takova ta vibracni
sluchatka a priplacnete si je na hrudnik... :-)))