OT: Kvalita MP3 (bylo Zkusenosti s MP3 prehravacem...)

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červenec 12 12:56:01 CEST 2006

Sice se zase ozve hromada lidi ozve, ze kremik proste hraje porad stejne at
je tam OPA627 nebo nejakej OZ za 6Kc. Je mi jedno co si kdo mysli.

To same je pro mne i MP3. Psal jsem, ze se to zlepsilo a treba zrovna pri
poslechu na bedny mi to nevadi - to je ale problem toho, ze malokdo ma pevne
definovany poslechovy prostor a vubec poslechovou mistnost takovou aby se
dalo vubec neco slyset.

Kde mi hodne MP3 vadi jsou prave sluchatka - ty totiz odstini problem s
mistnosti a prostorovy dojem vytvari jen uvnitr hlavy. Hodne casto
posloucham muziku typu Dan Barta, Jethro Tull,  Sting, Pink Floyd nebo i
Vlastu Redla (jeden z nejlepsich zvuku na ceskych CD) apod. - to jsou
vsechno nahravky s velmi dobrym prostorem, kde si to lze vychutnat pomalu
jak na koncerte (jedine co sluchatka neumi je rozkmitat branici :-). V MP3
tohle ale neslysim zadnej prostor nejsem schopnej urcit kde kdo hraje.
Dynamika se take zmeni - je to ploche.

Funguju ted tak, ze CDcka mam na serveru v MP3 a kdekoliv doma si kazdy muze
pustit co se mu zlibi treba k nejake praci. Ale poslechnout si jdu vzdy
original na CD.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz