OT: Zkusenosti s MP3 prehravacem...

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červenec 12 10:45:15 CEST 2006

M75ka hraje take ciste, ale myslim, ze treba ten Emgeton by to mohl mit uz
take zvladnute.

> Spise bych pridal bod 5), pri kumulaci vice pristroju do
> jednoho je nevyhoda v tom, ze kdyz se podela jeden (=spusti
> se kurvic... :-)), tak abych vyhodil vsechno.

To je jiste...

> Ale zase bod 6) na stranu mobilu, kdyz vidim ty malinke
> displeje na ktere se vejdou 2 radky a porovnam to s tim
> prehlednym velkym displejem co mam v mobilu...

No ten Emgeton ma displej 65kbarev o velikosti 96x96 a umi prohlizet i
fotky.

To je totiz to co by se mi libilo kdyby to melo externi SDcko. Mel bych to
totiz i jako externi uloznu pro fotky z mobilu. Vrznul bych tam SDcko z
fotaku a fotky prehral do vnitrni flashky a mam kartu pro fotak volnej.

> pak tahate dva podobne pristroje (2x velky displej, tezka
> baterka, atp.). Ale je to jenom muj nazor, jak uz jsem psal
> strasne nerad taham neco, co se mi nevejde do kapes...

Emgeton:
Weight: 42g (with accu)
Compact size: Approx. 68(W) X 30(D) X 17,5(H )mm

To je mnohem min nez ma jakejkoliv mobil a vejde se to snad uplne vsude.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz
ICQ: 210139531 nebo 296212824