OT: Zkusenosti s MP3 prehravacem...

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Červenec 12 10:33:02 CEST 2006

V podstate mate pravdu a nechci nejak ten nazor vyvracet, ono ma kazde neco
do sebe a opravdu ten samotny prehravac muze byt vyhodnejsi, i kdyz bod 1 uz
asi opravdu tak uplne neplati, ono docela casto se da koupit mobil vyhodne
od operatora, jako treba u mne.

Bod 4) ale naopak vubec platit nemusi, napriklad v mem (dosti starem) K700i
ktery ani neni primarne mysleny jako MP3 prehravac, protoze ma zoufale malo
pameti a neda se rozsirit, je kvalita zvuku vynikajici, myslim ze naopak
takove ty MP3 prehravace za par korun budou asi zvukove dost bida.

Spise bych pridal bod 5), pri kumulaci vice pristroju do jednoho je nevyhoda
v tom, ze kdyz se podela jeden (=spusti se kurvic... :-)), tak abych vyhodil
vsechno.

Ale zase bod 6) na stranu mobilu, kdyz vidim ty malinke displeje na ktere se
vejdou 2 radky a porovnam to s tim prehlednym velkym displejem co mam v
mobilu...

Ja osobne bych asi volil bud slusnejsi mobl s prehravacem, nebo naopak
nejaky malinky samostatny prehravac na jednu AAA baterku, ktery nezabere
zadne misto, moc neuznavam takove ty velke prehravace, ktere maji sice plno
funkci, ale vlastne pak tahate dva podobne pristroje (2x velky displej,
tezka baterka, atp.). Ale je to jenom muj nazor, jak uz jsem psal strasne
nerad taham neco, co se mi nevejde do kapes...

Dusan Dolezal