Atest

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Červenec 12 01:43:44 CEST 2006

 12.7.2006, 1:34:11

IMHO vy to muzete legalne prodavat (mozna s nalepkou POUZE PRO EXPORT),
ale dotycny to nesmi pouzivat. Vsechny veci ktere mohou mit vliv na
bezpecnou funkci vozu musi byt homologovane. Autoradio homologaci
nepotrebuje nebot v pripade poruchy neovlivni funkci niceho - !krome
ridice!. Ta vase krabicka v pripade poruchy ovlivnuje funkci svetel ->
tedy vyrazny zasah do bezpecnosti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz