Atest

d.hankovec@centrum.cz d.hankovec@centrum.cz
Úterý Červenec 11 19:31:04 CEST 2006

Zdravim konferu, mel bych jeden dotaz viz subj. Mejme jednoduche zarizeni ktere prijde do auta (spinac svetel). Je mozne to prodavat hotove bez atestu s tim, ze uzivatel je seznamen s tim, ze pri moznosti chybne montaze atd. vyrobce neruci za problemy ? Cili stylem - chcete do stareho auta zarizeni za par korun - tedy nebudete platit za atest v cene zarizeni. Jde to udelat zakonne necim, ze proste uzivatel vi, ze to kupuje bez atestu a nebo to zakonne nejde a nema smysl dal se tim zabyvat (popr. to prodavat jako stavebnici, pokud to tedy i v tom pripade jde)
Diky za nazory, prosim <no flame>, doted jsem delal vicemene zarizeni kusova a "exoticka", jednoucelova, pro firmy, ktere si atesty zajistovali samy  atd. a s atesty jsem se setkal vzdalene, kdyz jsem si pro sebe kontroloval, zda zarizeni vyhovuji.
Takze pls. mne nekamenujte, jde mi o rychly nazor na vec, nez to zacnu zjistovat nekde oficialne.

Dekuji
David Hankovec