RE: Patentová ochrana

jsloupensky@ktuo.cz jsloupensky@ktuo.cz
Úterý Červenec 11 14:24:26 CEST 2006

Je potřeba vědět aspoň třídu patentu.  Ve studovně patentového úřadu v
Praze Vám zadarmo navezou kubické metry patentových spisů v příslušné
třídě ( z celého světa, platné i neplatné )  a můžete se v tom hrabat
jak dlouho chcete. Mám osobní zkušenost s několikadenním hledáním v cca
2 kubických metrech spisů.  Co budete ctít, levně vám tam hned
okopírují. Problém je v tom, že ne všechno je k dispozici v el. podobě.

jinak zkuste www.ep.espacenet.com,  ale nevím jak uspějete při hledání
podle klíčových slov.

Zdraví