Re: Re: DC-DC

JMD jmd@szm.sk
Pondělí Červenec 10 08:26:20 CEST 2006

Cital som datasheet, ale prakticka skusenost je na nezaplatenie, dakujem.

Chcel som zaradit tranzistorovy kapacitny nasobic a za nim v serii mensi odpor a kapacitu mozno aj L.

Zeme A-S oddelene. Stabilizator pri zakladnom +/-15V napajani sa mi zda byt plytvanie rozsahom rozkmitu.

Koncovy stupen ktory sa bude krmit ma vstupny rozsah citlivosti 200mV az 5V (autohifi HERTZ 535).

LM6172 budu tvorit 4 kanalovy linkovy zosilnovac od palubovky do kufra
na dajme tomu 600ohm zataz a napatie cez 1V az 5V (uvidim co to da:-)

----- Originalna sprava prijata http://szm.com -----
Od: "balu@home" Komu: HW-news
Poslane:Sun,  9 Jul 2006 11:07:46 +0200
Predmet:Re: DC-DC

v nasom systeme ich mame niekolko tisic, co sa tyka spolahlivosti tak su

vynikajuce. Neviem ake mate poziadavky na kvalitu vystupneho napajacieho

napatia, ale berte do uvahy fakt, ze vystupne zvlnenie je (podla

datasheetu) v rade 10-20mV v pasme do 20MHz. Skutocnost celkom zodpoveda

datasheetu :-)

Takze skor ako vyzarovanie si osetrite vedene rusenie po napajacich

vodicoch.

b.

Hw-list@list.hw.cz