OT: Automaticke provedeni prikazu na WL500g

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Červenec 11 10:39:32 CEST 2006

Firmware je Oleg (verze 1.9.2.7-4). Rootovska prava mam bo jsem si ten
firmware a vsechny ostatni veci nahraval sam po resetu Asusu.
Dobra zprava ale je ze se to POVEDLO :-)
Kdyz jsi mi to popsal co co dela, tak mi doslo proc se mu nechce. mezi
tim vytvorenim adresare a zapsanim post-bootu jsem dal jeste cd
/usr/local/sbin a uz to slo vytvorit. mkdir mi nezmenil aktualni
adresar, takze jsem se vlastne pokousel ten soubor vytvorit v / .

Jinak pro vysvetleni proc jsem to potreboval. Admin mistni site ma
celkem zbesile vytvorenou Wifi sit (Ethernetove bridge s temito Asus
routery) a SSID (nastavene ve webovem rozhrani) u techto AP pouziva jako
jejich nazev (kazde AP ma jine). Ja jsem potreboval vymenit firmware,
protoze se nedokazal domluvit (vzdy se seknul) po pripojeni noveho
notebooku (i kdyz je to taky Asus). Nejspis v tech AP ma skript, ktery
nastavi SSID na SSID cele site (ano vypada to ze v telnetu ma jine SSID
nez ve webovem rozhrani, uz jen kvuli tomu ze v nem jsou i mezery atd.).
Zmenou firmwaru se asi odstranil a ja musel rucne po resetu zadavat "wl
join nazev_site", proto jsem tento prikaz potreboval automaticky
provadet po startu AP. Je to odzkousene a funguje to. Nechapu ale ze se
mi pak v dodavane vyhledavaci utilite hlasi s tim SSID uvedenem ve
webovem rozhrani.
Vsem kteri pomohli moc dekuju. Vypada to ze si s touhle hrackou zacnu
vic hrat, uvedene odkazy dokazuji co vsechno zvlada. To mi ten rok na
pude docela zahalel :-)
Vazne diky.

Tosa