Re: Ceny za elektřinu ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Červenec 10 17:24:41 CEST 2006

 10.7.2006, 17:17:49
Ty odkazy k samostudiu ktere jsem pred chvili doporucoval rikaji
zhruba toto:
mate obzvaste prihodne hydrogeologicke podminky
OR
mate vrt podstatne hlubsi-drazsi nez je obvykle
OR
pres leto vrt vytapite odpadnim teplem z klimatizace/slun. kolektoru
OR
hornina v blizkozti vrtu postupne (cca 5-20let) chladne -> ucinost TC
klesa.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz