za hodinu bude pátek ;-)

Pátek Červenec 7 18:40:31 CEST 2006

Hezký den,

    věř a bude ti pomoženo, čili víra tvá tě uzdravila a nebo jinak
placebo efekt funguje neskutečně. Proč myslíte že vám sestra v nemocnici
podává vždy "hodně silný lék" a neopomene to to u toho říci ? (tedy
dobrá sestra) :-)) Stejně jako když mi holka polkla Paralen, měla ho
ještě v jícnu a už se ji neskutečně ulevilo od bolesti (skutečně, bylo
to na ní vidět jak se rozzářila).

    Lidský mozek dovede zázraky, skutečné zázraky. Homeopatie funguje na
podobném nebo spíše stejném principu. Zkoušela jsem ji na sobě a
výsledek byl o týden nebo dva delší rýma ...

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!