RE: za hodinu bude pátek ;-)

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pátek Červenec 7 10:38:02 CEST 2006

Dle predpisu CEZ pro provoz JE, je zakazano lit jakekoliv donesene napoje do
aktivni zony reaktoru. Duvod je jasny,  obsluha by si zachvili na reaktoru
smazila vajicka a on  rezne (koroduje) i tak. Blizsi info vam podaji
jihoceske slepice, jedna obr slepice se pry dostala i do parlamentu (volu uz
tam je dost).

Homeopatika, osobne mi to pripada jako kravina, ale existuje rada docela
solidnich studii, ktere tvrdi, ze to funguje a znam doktora, co je zacal
aplikovat a to i kdyz byl velky skeptik a dokonce tvrdi, ze o pacebo efekt
se nejedna, provadeli tesky i s placebem a ucinnost homeopatik je pry
statisticky prokazatelna ..

Tohle je treba evidentni nesmysl, ale co takova homeopatika tem veri spousta
lidi . A videl jsem o nich hezky dokument kde nejaky podnikatel slibil
milion eur tomu kdo vedecky dokaze , ze to stopove mnozstvi latek v nich
obsazeny ma nejaky ucinek . Samozrejme se to cele tykalo toho ze voda ma
tzv. "pamet" na ty latky ktere v ni byly obsazene , a ze vlastne tim jak se
redi do stopoveho mnostvi=homeopatickeho? , ze v te vode zustane "otisk"
ucinku a pozdeji i kdyz v ni ty ucinne latky nejsou obsazeny ma stejne
ucinky .

Brali to docela vazne a nakonec se ukazalo , ze je to samozrejme kravina a
uplne stejne vysledky meli s nejakyma placebo latkama :) Ona psychika
cloveka je mocna carodejka a tak i diamantova voda je spasitel na vsechno
vsak stejne jako buh :))

snehulak