Digitalni fotoblesk

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Leden 31 10:06:31 CET 2006

Ja vim ze to je casove pomerne hodne nasponovane, ale i tak si myslim,
ze by se to dalo stihnout. Take je moznost pred focenim vysilat trvale a
v okamziku odpaleni prestat - netusim nakolik by to mohlo byt
ne/spolehlive, ale resenim by to byt mohlo - resilo by to i to, ze by
nemusel byt blesk trvale nabity.

Panasonic FZ20 je neprava zrcadlovka s elektronickym hledackem a jestli
spoleha ciste na mechanickou zaverku nebo ji kombinuje s elektronickou
netusim - maximalni cas je 8s a minimalni 1/2000s. Tohle umi i moje
kinofilmova Minolta s mechanickou lamelovou sterbinovou zaverkou.

Ja bych to uvital i pro delsi casy, ten radiovej prenos by byl idealni
na prirodni nocni zabery kdy si mohu dovolit i delsi casy, ale potrebuji
mit blesk pohotovej a ne se jeste drcat s rucnim odpalenim blesku.

Ty stranky http://fotoprostor.hyperlink.cz/ znam, ale tam je prave
odpalovani blesku manualni.

RadekCX