Digitalni fotoblesk

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Úterý Leden 31 09:47:03 CET 2006

Tuhle stranku asi znate, tak jen pro uplnost:
http://www.repairfaq.org/sam/strbfaq.htm

Jinak ja jsem kdysi nejaky blesk delal, je to napajene z 12V, mam v tom
dvojcinny menic s TL494 a 2x BUZ11, nabiji to kondenzatory 4x470uF na max
400V, cili vykon cca 150Ws. Ale uprimne receno neni to zrovna konstrukce, s
kterou bych se chtel moc chlubit :-), motal jsem tam tenkrat nejaky
transformator na jadro ktere jsem nasel v supliku a ucinnost asi neni uplne
optimalni, nabiji se to relativne pomalu (uz presne nevim jak dlouho, neco
mezi 5-10s, zalezi jaky je nastaveny vykon) a tranzistory se ponekud hreji
(i kdyz to neni nijak tragicke, ale musi byt na chladici).

Kdyztak muzu poslat schema a nejake dalsi informace, pokud mate zajem tak
napiste treba soukrome, asi to ostatni nebude moc zajimat (a krome toho bych
mel ostudu... :-))).

Jinak nejaky radiovy odpalovac je na
http://www.walimex.cz/vypis_zobr.php?ID=12517, ale jak to funguje a jestli
je synchronizovany se zaverkou nevim, podle te fotky to vypada ze neni, pac
tam nevidim nic, co by se strkalo do sanek na fotaku.

Dusan Dolezal