OT: neuveritelne

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Leden 30 18:26:18 CET 2006

Mně z toho vyplývá pouze jedno - je to všechno o lidech.
Nám zase převážně vozí PPL a nikdy s tím nejsou problémy, pokud se něco
děje, tak se dá s řidičem domluvit a poškozenou zásilku jsme od nich neměli
snad nikdy a to měsíčně vozí desítky balíků s různým hardware pro PC a
podobně. Pravděpodobně bude přístup PPL depo od depa jiný, no a my jsme
prostě měli štěstí. Naopak zase moc dobrý zkušenosti nemáme s Toptransem. ;)

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death