OT: neuveritelne

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Leden 30 18:16:13 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 30.1.2006:

> Na cizim nestesti se radi popaseme i jiny den... ;))

:-) No dobra, snad me neposlou do haje ostatni.

Me PPL celkem nevadilo, docela to fungovalo. Ne ze bych dostaval nejak
moc zasilek pres PPL, vzdycky jsem vic preferoval DPD nebo i Ceskou
postu. Ale proste kdyz obcas neco prislo, tak to prislo.

Dokonce kdyz jsem jednou zacal dostavat nejake specialni pokyny od
pomerne vyznamneho dodavatele IT, ze maji s PPL problemy takoveho
razu, ze jim likviduje prazdne bedny od pocitacu (cases), a ze jako
mame hned pri prebirani kontrolovat vsechny zasilky a kdyztak hned
reklamovat, tak me to nechavalo klidnym, protoze jsem od nich dostaval
vsechno DPD a ty PPL zasilky byly spis vyjimecne.

No a najednou se zmenil ridic, ktery tu rozvazi PPL a to bylo neco.
Totiz ja vstavam v 10 hodin, takze do 10 tu nikdo nic moc neporidi,
kdyz napriklad neodchyti manzelku. Proste firma mi zacina fungovat po
10. hodine. Zvonenim me nikdo nevzbudi a telefon mam na tichy rezim,
ustredna se vypina sama a vsechno jde na zaznamnik.

A jak se zmenil ten ridic, zacal jsem dostavat do schranky listecky,
ze jako tu byl v 8:30 nebo 8:45 a nezastihl me. To by jeste nebyl
takovy problem, drive stacilo zavolat ridici a nejak jsme se
domluvili, az tudy odpoledne jel zpatky, tak to privezl. Jenze s
timhle to neslo. A nefungovalo ani nadavani na depu. Oni maji depo v
Decine, to je z Usti asi 20km, no neni to problem si tam dojet, ale za
prve, kdo by tam jezdil, a za druhe oni tam stejne vecne nejsou, tam
uz zavolat je problem.

Normalne ten ridic byl uplne mimo, ja jsem mu rekl, ze proste jsem az
od 10, on zase je tu jezdi v 8:30 a smula. Jezdi nejakou velkou
kraksnou Avii a normalne ted ten paradox - on misto aby sem zajel
odpoledne, kdyz tudy jede nazpatek do Decina, tak radeji jezdil
NEKECAM kazdy den po dobu 14 dnu v tech 8:30 tou velkou Avii (a ze se
tu blbe zajizdi nakladakem) hazet listecky. Proste totalni dement. Po
14 dnech to vratili odesilateli a ten to poslal jinak.

Kdyz se to tedy opakovalo, zacal jsem se u dodavatelu dozadovat jine
dopravy. Nekde z toho bohuzel vyplynula i zmena dodavatele, kdyz mi
rekli, ze dodavaji pouze PPL.

Ale ted jeste jedna legracka. Jednou se stalo, ze se dodavatel, ktery
to vedel, spletl, a misto postou to poslal PPL. To se stane. A co se
stalo? No prijel magor v 8:30 a nechal listecek. Zavolal jsem jemu,
nebyla s nim rec, zavolal jsem na depo, nebyla s nimi rec. Takze jsem
jim nahlasil, at to nevozi opakovane, at to vrati odesilateli.
Dodavatel se take spojil s PPL a take pozadoval, at mu to vrati.
Myslite, ze to vratili? Ten debil SCHVALNE jezdil kazdy den s tim
listeckem fakt aspon tyden, potom prestal jezdit, no a nekdy po 3
tydnech (slovy PO TRECH TYDNECH) to vratili odesilateli TOTALNE
ZMUCHLANE A ZLIKVIDOVANE. Dodavatel nove nemel na sklade, musel
objednat, no cekal jsem dalsi dva tydny, nez jsem to dostal.

To jsou jen ty nejzajimavejsi pribehy s PPL, nejake drobnosti uz si
nepamatuji, ale na tohle nezapomenu. Uz par let PPL neprijimam. No
tedy jasne, kdyz to nejaky trubka PPL posle, a privezou mi to, tak to
prijmu. Ale v kazde objednavce vyslovne uvadim, ze PPL NE. Dneska uz
jezdi zase jiny ridic, nekdy kolem Vanoc jsem dostal jednu zasilku
PPL, dokonce prijel odpoledne sam od sebe. Tezko rici, jestli se neco
zmenilo, jedna az dve zasilky rocne nejsou smerodatne. Ale tuhle
sluzbu proste uz nemusim.

Ono jako mezi nami, uz na tom listecku si muzete precist, ze si nelze
nasmlouvat jiny cas dodani. To samo o sobe uz neco znamena. Normalni
dopravce si to samozrejme nedovoli udelat. Jednoduse proto, ze je to
jeho prace, ze ho to zivi, ze je tu urcita konkurence a zakaznik
penize neda, kdyz bude spatne fungovat. Vicemene kazdy den dostavam
nejake zasilky, vyuzivam Ceskou postu, DPD, TOPTRANS, EDIS, DHL, UPS,
FedEx (tedy s tim jsem vlastne take uz skoncil z jinych duvodu), ale
take takove vsemozne dopravni sluzby, ktere ani nevim, jak se jmenuji,
ze jezdi jen treba velmi malo. Kazda z nich se snazi zasilku dorucit,
tj. nebyva problem s telefonnim cislem na ridice, nebo alespon oni
sami ridice kontaktuji, a ridic se pak snazi dojet v provozni dobe.
Jen PPL jsou holt borci, kteri nemusi nic a je jim jedno, co dodaji.

PS: Jinak jiste vite, ze se sloucil Deutsche Post s DHL a pozral take
DANZAS. No tak ted bude PPL pozrano tim DHL. Zrejme uz s nimi nikdo
nechce dopravovat, tak je koupi DHL. Pry jeste nekolik let pojedou pod
nazvem PPL, ale uz to bude DHL :-) Treba se to zlepsi, i kdyz,
uprimne, DHL take neni nejaka super slava, kdyz porovnavam se stavem,
nez je koupili ti Nemci. Jo, to byl tenkrat jiny servis. Ale docela to
jde, kupodivu ted mam lepsi zkusenosti s tou vnitrostatni casti nez s
tou mezinarodni, tam je to slabota.

PPS: O prepravnich sluzbach bych mohl sepisovat romany, tech
zkusenosti je opravdu mnoho (protoze dopravuji po CR i po svete) - jak
zapornych, tak kladnych. Vse je o lidech a stav se kupodivu muze i
zlepsovat (UPS), stejne jako ze dne na den podelat (FedEx).

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz