OT: neuveritelne

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Leden 30 17:26:55 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 30.1.2006:

> Nejak mi to nedalo, abych se s Vama nepodelil o dnesni dobrou
> zkusenost s jednou dopravni spolecnosti. Dnes mi dosel od jednoho
> zakaznika balicek s obsahem nejakych vzorku a byl dorucen na moji
> adresu pres dopravni sluzbu PPL. Co vsak bylo neuveritelne, jakym
> zpusobem mi tento balicek doslova "pristal" u dveri. Od vjezdu ke
> vchodu baraku je to cca 10m a ridic se ani neobtezoval zazvonit,
> vzal zasilku o hmotnosti cca 0.5kg a prehodil ji pres plot az ke
> vchodovym dverim, kde cca po uleteni 10ti metru pristala na zemi.
> [...]

No jo, PPL, to jsou borci. Uz po mnoho let v kazde sve objednavce pisu
tento text:

POZOR! Neprijimam zasilky zaslane prepravni spolecnosti PPL. Prosim
nepouzivejte tuto prepravni spolecnost, zasilka mi nebude dorucena.
Jakakoliv jina prepravni spolecnost vcetne Ceske posty je vyhovujici.
Preferuji Ceskou postu (profi balik, obchodni balik) nebo DPD, mimo
PPL je vsak mozno poslat cimkoliv.

PS: Skoda ze neni patek, take bych vam napsal, co mi provadeli :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz