OT: neuveritelne

Michal Krestan krestan@hw.cz
Pondělí Leden 30 17:21:03 CET 2006

Nejak mi to nedalo, abych se s Vama nepodelil o dnesni dobrou zkusenost s
jednou dopravni spolecnosti. Dnes mi dosel od jednoho zakaznika balicek s
obsahem nejakych vzorku a byl dorucen na moji adresu pres dopravni sluzbu
PPL. Co vsak bylo neuveritelne, jakym zpusobem mi tento balicek doslova
"pristal" u dveri. Od vjezdu ke vchodu baraku je to cca 10m a ridic se ani
neobtezoval zazvonit, vzal zasilku o hmotnosti cca 0.5kg a prehodil ji pres
plot az ke vchodovym dverim, kde cca po uleteni 10ti metru pristala na zemi.
Nejak ani nepremyslim radeji nad tim, co by se stalo, kdyz by zacalo prset,
nebo neco podobneho... Od dnesniho dne bych jim nesveril uz ani paratko.

            Michal