volny a serioznost

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pondělí Leden 30 13:35:28 CET 2006

Asi mate pravdu, ale kontrolni otazka je to nejhorsi co muze byt.
Pokud znate dobre majitele, neni problem kontrolni otazku snadno
odhalit (daleko snaz nez heslo). Protoze vetsina si tam da opravdu
snadno zapamatovatelnou odpoved. Je to uz dele, ale vysel na toto tema
clanek na www.lupa.cz (bylo to tusim o post.cz) a hned se tam vyrojilo
dost lidi co snadno 'nahackovali' schranku jinym, prave pres
'stupidni' kontrolni otazku (resp. odpoved)...

--
Michal Grunt