volny a serioznost

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Leden 30 13:20:36 CET 2006

Hm, nemate problem treba jen proto, ze zatim nikdo nezkousel zjistit Vase
heslo.

Nevim kde jsem to cet, ale neco podobnyho funguje nebo fungovalo i na
Telecomu - zavolate na jejich zelenou linku, reknete, ze chcete napriklad
zrusit telefon a je jenom na operatorovi, jestli Vam bude verit nebo ne, ze
jste majitel. Pravda je, ze by asi mel chtit nejaky to klientsky cislo.
Nechci vyvolavat flame.

Na post.cz byla v registraci freemejlu i kontrolni otazka pro pripad
zapomenuti hesla. Bylo ale jen na inteligenci uzivatele, jakou si zvoli.

P.K.