Laser

Ales Filip konference3@centrum.cz
Pondělí Leden 30 13:04:22 CET 2006

Hello jan.kuba,

Já jsem kdysi opravoval na koleně u kamaráda na vesnici trafo z mikrovlnky. Měl
jsem ssebou jenom pistolovou pájku, a nějaké šroubováky. Po odkrytování jsem
zjistil, že je uhořelý konec vinutí, který byl přes svorku zapájený do tišťáku.
Rozhodl jsem se tedy, že svorku vyhodím, a zapájím konec vinutí přímo do
tišťáku. Když jsem ten konec vinutí oškrábal, tak jsem zjistil, že to vinutí je
HLINÍKOVÉ. Naštěstí to šlo připájet za použití pájecí kapaliny na hliník.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic