Laser

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Leden 22 11:44:28 CET 2006

Vsechny trafa z mikrovlnek co jsem videl maji podelne zavarene takove
drazky, takze rozebrat je to nemozne. Mozna tak ty svary odfrezovat, ale
i tak jsou trafka poctive v selaku ( nebo jinem sajrajtu )
Ja bych vzal 2 takova trafka , u kazdeho nasobit na cca 12kV a pak
vysledek do serie, nebo mozna jeste lepe sekundary dvou traf do serie a
pak nasobit na tech 25 kV