Varistor (WAS: Re: Regulace seriveho motoru z jednocipu)

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Čtvrtek Leden 26 13:04:30 CET 2006

Jsem o tom tak v tramvaji premyslel - kdyz dam varistor paralelne k
triaku, tak mi ho pri prepeti premosti a zatez (topna spirala) pojede
na plny kotel, dokud se neco neroztavi. Paralelne k zatezi mi vyrobi
zkrat na vystupu, asi zhebne triak a vypadnou pojistky/jistice. Tak
nevim, co je lepsi. Nebo je v te uaze nejaka chyba?

KR