jak kontaktovat cybertex

Simon Cihelník hwkonfera@seznam.cz
Čtvrtek Leden 26 10:33:59 CET 2006

Tak ted jsem na vazkach. Mam nebo nemam zde barvite popsat moji obchodni
zkusenost s Cybertex???
Pri me vrozene empatii je mi Davida spise lito, cili toto JA rika, nech si
to pro sebe...

Hezky den, Simon Cihelnik

------------------------------

Uz mi to neda, k takymto veciam sa obycajne nevyjadrujem, ale vcera to
bol posledny kliniec do rakvy...
Zatial som mal tu cest komunikovat asi 3 krat, vzdy som z toho vysiel
ako blbec ja. Po rychlej vymene par mailov som dostal ubezpecenie ze
"posielam ponuku". Tato nikdy nedosla, potom sme este poskusali aj ine
mailove adresy a dokonca fax. Nic nedoslo, uz som sa tomu dalej
nevenoval. Pri dalsej komunikacii po par tyzdnoch bola prva otazka "ako
xxxxx? neozvali ste sa, nepacila sa cena?". Naco som odpovedal ze som
ziadnu ponuku nikdy nedostal, napriek tomu ze som bol ubezpeceny ze ju
poslali asi 7 roznymi sposobmi.
Tak som sa popytal na teplovzdusne stanice, znova to skoncilo na mrtvom
bode. Nic sa nedeje, ked niekto nema zaujem tak tlacit na pilu predsa
nebudem.
Pred vianocami som sa tu pytal na knizku Polovacka na Kevina. Velmi ma
potesilo ze D.K. sa mi ozval ze mi ju posle, pekne som podakoval, nic
nedoslo.
Vcera som posielal otazku ohladom toho vyvoja elektroniky, naco sa mi
ozval D.K. v style co chcem ked som mu uz raz povedal ze od ich firmy z
urcitych dovodov radsej objednavat nebudem. Pripominam ze otazka isla do
konferencie, nie sukromne. Napriek tomu som si vypytal referencie, lebo
pan v maile spominal Virtex 4 a 12 vrstvovy plosak. Uz len pre
zaujimavost, taketo veci sa bezne zatial nerobia.
Odpoved bola v zmysle "poslal som vam na vianoce knihu a nic som za to
neocakaval, je to vase rozhodnutie, nic uz nebudem ponukat a to iste
ocakavam aj od vas". Ked chcem referencie na ich vyvoj mam si ich cez
ich web vyziadat.
Priznam sa ze sa naozaj citim ako by mi unikal nejaky zasadny fakt a
neviem si to cele dat dokopy. Nakoniec som ja zly, ze som do konferencie
vcera poslal tu ponuku spoluprace na nejakych projektoch. Sa mi snad zda...
balu
p.s. osoby a obsadenie v tomto maile nie su vymyslene a podobnost s
realitou nie je cisto nahodna :-)