jak kontaktovat cybertex

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Leden 26 10:09:46 CET 2006

> Odpoved bola v zmysle "poslal som vam na vianoce knihu a nic som za to
> neocakaval, je to vase rozhodnutie, nic uz nebudem ponukat a to iste
> ocakavam aj od vas". Ked chcem referencie na ich vyvoj mam si ich cez
> ich web vyziadat.

Pokud jste mluvil s DK, tak to je chyba, musite pohanet lidicky co ma pod
sebou. DK nekoho zaukoluje a ten se na to vys*re. Mam pocit, ze mu v ramci
setreni unika, ze schopny sekretar/ka je to na cem firma s mnoha zakazniky
vlastně stoji. Ne na managementu, to je jen takova parada, ale prave na te
sede eminenci, ktera v nakladech firmy figuruje jako ryze ztratova
zalezitost. Muj sef rikava - pokud vratny stoji za houby, tak i ten kseft
stoji za houby.

JL.