OT: Web server nedostupn? pro mobiln? klienty

Jan Novák jnjn@seznam.cz
Středa Leden 25 13:38:23 CET 2006

> Vyzkousel bych tam hodit nejakou jednduchou stranku jenom s
> html-body-nejaky
> text, abych se ujistil ze jde opravdu o problem se spojenim, protoze pokud

Tady je http://62.168.28.250/prohlizec.htm jednoduchá stránka, na které je
pár řádek niže uvedeného textu a obrázek. Nevím jestli pomůže připojení k
jiné BTS, osobně mám eurotelí CDMA s anténou na střeše, takže cestování
neprovozuji. Také jsem původně hledal závady u klientů, ale když jsem to
vyzkoušel doma, tak mě nenapadá nic jiného než to, že eurotel nebo isp web
serveru zahazuje některé pakety.

------
Správný chod aplikace vyžaduje nastavení úrovně zabezpečení internetového
prohlížeče, které odpovídá úrovni "střední" v nastavení prohlížeče Internet
Expoler 5.0 a vyšší