OT: Web server nedostupný pro mobilní klienty

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Středa Leden 25 13:21:42 CET 2006

Tady OK.
Telefon: Qtek 8010 (Eurotel Smatphone II)
Operator: Eurotel
Vyzkousel bych tam hodit nejakou jednduchou stranku jenom s html-body-nejaky
text, abych se ujistil ze jde opravdu o problem se spojenim, protoze pokud
to nehlasi zadnou chybu a zobrazi to prazdnou stranku, tak to spis vypada,
ze tu stranku nekteri klienti neumi interpretovat. Nezkoumal jsem zdroj, ale
treba tam je neco "ne moc standardniho".