Nalehava prosba pro PC odborniky

Radim Hořínek cotidotoho@volny.cz
Úterý Leden 24 19:53:00 CET 2006

Dobry vecer,
nalehave prosim o pomoc. Do PS se mi dostal spyware (asi) a ted dela
problemy services.exe. Mam WIN XP - SP2. Dost jsem toho odstranil
programem SpyBot, ale nestaci to. Kratce po staru najede okno "instrukce
na adrese 0x006cbc70 odkazovala na adresu paměti 0x00000000. S pamětí
nelze provést operaci: written." po klepnuti na OK to za minutu restartuje
PC. Kdyz to okno odsunu do rohu tak PC jede normalne, akorat vykazuje
nejakou aktivitu ikdyz nic nedelam. Prosim o pomoc. Reinstallu WIN se chci
vyhnout. Kdo ma k tomu co rict, at mi prosim odpovi. Nejlip ICQ - 252 147
351, nebo na email - diskuze mi chodi hromadne. Ted mi nejde o odhalovani
pricin jak se to tam dostalo, ale o to jak to dostat pry. Predem vsem
mnohokrat dekuji.
R. Horinek

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/