AVR + USB (FTDI) z knížky

GT5 gt5@seznam.cz
Úterý Leden 24 19:18:32 CET 2006

Bohuzel. Myslel jsem si ze to tak je :-(.
O moznosti pouziti na 3-stavove sbernici vim.

LP.

> Ano pochopil jste spravne. Potrebuji ale oboustrannou 8bit komunikaci,
> tak proto se mi tohle nejak nelibi.
> Ale ptam se proto, muze v tom byt nejaky dobry napad ktery jsem jen
> nepochopil....ze to tak muze fungovat.
> Coz by pro me melo vyznamnou vyhodu - usporu 4 pinu.

Jak je to na schematu, tak to zarucene obousmerne 8-bitove nefunguje.

Pro obousmernou 8-mi komunikaci s timto obvodem potrebujete 8+nejmene 4
piny, zadne ulehceni na to asi neni. Tech 8 datovych pinu muzete ale
sdilet s jinym zarizenim, ktere se umi prepnout do vysoke impedance,
treba pamet.