Resetovani PIC16F628 u casovace

Jozef Racek jozef.racek@unit.sk
Úterý Leden 24 12:22:48 CET 2006

100n nie vzdy staci - lepsie je pouzit kombinaciukapacit ( s prislusnymi
hmotami )

+ moze to byt kludne SW problem - v spojeni s neosetrenymi vstupmi
(napr. ak je pin 3 ako vstupny a je nevhodne nastavene/nenastave
pouzitie modulov, ktore ho pouzivaju, mozu vyvolat prerusenie, ktore
nemusi byt osetrene a problem je na svete.
hlada sa tazko... je nahodny... Raz za cas sa nazbiera naboj na pin-e,
ale naindukuje a ak vstup nie je osetreny, tak moze robit problemy.
Podobne aj na 232. Jedno zo zakladnych pravidiel navrhu je OSETROVAT
VSETKY vsupy ( aj | hlavne nepouzite)
takze skontrolovat aj SW, ci su osetrene VSETKY vektory preruseni, aj
ked nie su pouzite + skontrolovat masky preruseni, aj ked nie su pouzite
v moduloch ( timer, comparator a pod... )

Dodo