Resetovani PIC16F628 u casovace

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Leden 24 11:40:20 CET 2006

Nevidim zadne blokovani primo u CPU.
Co je to za draty s usmernovacem, ktere lezou primo do vstupu PICa ??

Danhard
**********

Ahoj,
navrhnul a postavil jsem si casovy spinac s PIC16F628 ( schema viz odkaz
dole ).Spinac ma na vystupu 2xSSR pro spinani 230V a 2xMOSFET pro
spinani mensich napeti a vetsich proudu. Bohuzel se mi PIC obcas, napr.
jednou za dva mesice nahodne resetne a jelikoz si udrzuje realny cas (
teda pouze 0-24hodin s datumem se nepocita ) a v RAMce jsou ulozeny casy
spinani, takze dusledky resetu jsou docela nicive.Reset podle me neni
zpusobenej software, nebot se mi nezda ze by se resetovani projevilo
treba az za mesic ( opakuje se stejna smycka kazdou sekundu, pri
dosazeni 24 hodin se zacina opet od nuly ).Muzete se na to nekdo mrknout
zkusenym okem, jestli tam nemam nekde nejakej kopanec ? 7805 jsem
zablokoval 100nF kondenzatorama a pak dalsi 100nF je primo na pinech
PIC.Napajene to je z trafa + mustek pripojeny na svorky X1-1 a X1-3,
zalohovane to je 3x1.5V clankem na svorkach BACKUP. Pin MCLR nemam
zapojeny, protoze ho nepouzivam  ( nastaven bit  NOMCLR ).

diky
Milos Sula

http://www.pocketpc.cz/casovac.png