OT: formaty (bylo: Re: Xilinx cable driver pod 2.6.14)

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Leden 23 13:22:07 CET 2006

je to zlomyslnost jako hrom . nechapu proc kdyz muzete poslat PDF ktere
precte KAZDY na kazdem OS , posilate nejake ODF z nejakeho minoritniho a
okrajoveho kancelarskeho baliku  , ktery vyuzivaji jednotky procent lidi :)

snehulak