OT: formaty (bylo: Re: Xilinx cable driver pod 2.6.14)

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pondělí Leden 23 13:15:28 CET 2006

> Jo jo, taky jsem se rozhodl, ze zacnu posilat dokumenty v ODF.

Nadhera. Takze ten kdo by si to chtel prohlednou, tak aby si
instaloval OO. Neni v tom pripade lepsi PDF? Zvlaste kdyz ho skoro
vsichni pouzivaji na datasheety a tudis prohlizec uz ma...
Pak zas bude nekdo zbytecne bombardovat konferenci, ze mu to nejde
otevrit.

Krom toho prohlizece PDF jsou i na jine platformy nez jenom Windows,
takze vyhoda multiplatformoveho ODF se jaksi vytraci.

Mala uvaha: pokud poslu neco, co skoro nikdo neotevre, asi tezko mi
prijdou desitky odpovedi a tratim na tom pouze ja.

--
Michal Grunt