UART s chybou? Re: OT: relativni vlhkost v mistnosti

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Leden 23 12:11:52 CET 2006

Program by sa mal pocas prijmu starat o errory. Ja to robim takto:

//v dwEvtMask je EV_ERR | EV_RXCHAR

if(!WaitCommEvent(commId,&dwEvtMask,&oWait))
 if(GetLastError()==ERROR_IO_PENDING)
WaitForSingleObject(oWait.hEvent,INFINITE);

if((dwEvtMask & EV_RXCHAR)){
  ClearCommError(commId,&dwErrorFlags,&ComStat);
  if(ComStat.cbInQue>0){
  }
}
else{