UART s chybou? Re: OT: relativni vlhkost v mistnosti

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Leden 23 11:20:01 CET 2006

No to je rozhodne zajimave. Ted je meteostanice pripojena na novy server
s PIII 700MHz tedy vykonove uplne jinde nez puvodni P 100MHz a uz se to
kouslo jednou take. Mohu se klidne podivat i do toho serveru co tam je
za UART.

Ja v tom SW provadim inicializaci portu a tak je mozne ze to staci na to
"odseknutie". :-)

RadekCX