Elektronika Praktyczna (bylo RE: TUSB6250)

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Leden 22 23:51:10 CET 2006

No, ono to stojí celkem za koupení. Já to taky systematicky nečtu celé,
ale dá se to z těch CD zkopírovat na disk a poštvat na to něco jako
"Copernic Desktop Search".

Když se to zindexuje, tak už se stačí jen ptát a není to vůbec špatné.
:-)

Zdraví PavelK