Elektronika Praktyczna (bylo RE: TUSB6250)

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Neděle Leden 22 23:44:13 CET 2006

Ano, uz na to koukam. Rad bych to videl vse, ale toho casu nez bych to
vsechno prohlednul, to bych mesic nedelal nic jineho, preci jen od roku 88
to uz je docela kvantum. Budu uvazovat o tom predplatnem. Diky za
nasmerovani.

Tosa