nemate nekdo LIS3LV02DQ

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Leden 22 19:58:57 CET 2006

Tím si nejsem jistý. Konkrétně ten ADXL202 měří náklon IO ve dvou osách
proti zemi.

Má nějakou citlivost, měříme periodu výstupního signálu nějak přesně a
taky se v celém tom systému nějak projevují vibrace. Z toho všeho si
dokážu představit, že odvodím informaci o tom, jak se létadlo vychýlilo
z vodorovné polohy.

Už obtížněji si představuju, jak poznat, že se roztočilo. Jistě,
teoreticky by měly obě osy vykázat současný úbytek zrychlení směrem k
zemi, ale bůh suď jak se to skutečně projeví na té mikromechanice uvnitř
sensoru a už vůbec z toho nepoznáme směr otáčení.

Zdraví PavelK