Zkusenosti s BT chipem LMX9820 - vyreseno

Simon Cihelník hwkonfera@seznam.cz
Neděle Leden 22 01:13:01 CET 2006

> Kdyby to nebyl BGA a zaroven kdybych National Semiconductor
> nebojkotoval, tak bych mel taky zajem :-)

proboha, co ti provedli? :-o
Kolekci datasheetu jsem poslal Liborovi privatne, ma-li zajem jeste kdokoliv
jiny, pozadejte ho, at to nekde povesi. Mam mizerny upload (256 kbps) a
rozsahlejsi stahovani by mi paralyzovalo server...

> s temi BGA? Ja to tedy zatim nezkousel a popravde po tom ani tak moc
> netouzim. Mate na to reflow pece a nebo to snad dokonce take delate na

take jsem dlouhou dobu preziral BGA pouzdra, lec PCI-Express byla lecba nad
miru ucinna.

Hezky den, Simon Cihelnik