Zkusenosti s BT chipem LMX9820 - vyreseno

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Leden 21 19:07:54 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 21.1.2006:

> No, jestli te to nebude moc obtezovat tak za 2.) je spravne ;-)
> Pokud to ma nejakou rozumnou velikost tak to posli na
> lkavan@techtronex.cz jinak treba pres uschovnu? Diky moc...

Kdyby to nebyl BGA a zaroven kdybych National Semiconductor
nebojkotoval, tak bych mel taky zajem :-) Chlapi, jak vam to vubec jde
s temi BGA? Ja to tedy zatim nezkousel a popravde po tom ani tak moc
netouzim. Mate na to reflow pece a nebo to snad dokonce take delate na
zehlicce jako mnozi tady?

> http://www.gme.cz/index.php?action=detail&sklcis=970-011&lk=&sk=&pict=&jaz=

Jo, to jsou pekne, takove krasne male jsem si zrovna koncem roku
nechal poslat z USA, i kdyz tedy jen 20ppm a na frekvenci 16 MHz,
presne tyhle ABM3-16.000MHZ-B2-T:

http://www.abracon.com/Resonators/abm3.pdf

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory