..dotaz pro pritomne modelare.

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Leden 20 02:02:49 CET 2006

Ale, kolega "trochu-modelar" tu videl u me na PC ty videa takovy ty
hracky se ctyrma vrtulema a vzal si do hlavy , ze to postavi se ctyrma
spalovacima  motorama.
Proto se ptam, pte je potreba dva , ktere toci obracene.
   Ja  sem mu kejvnul na to, ze mu pomuzu s elektronikou. Abych pravdu
rek, mam z toho strach, pte on je docela zrucnej ( co se tyce mechaniky)
a verim, ze to ciste mechanicky dotahne do konce. Nekne skoupil uz
kdysi  nejake ceske motory MVVS za par kacek, takze zaklad s rezervou
je ( ma jich snad 10 )  .  Navic je  svobodny a ma na to cas.
  To ovladani ale nevim, nevim. Hlavne jemne rizeni otacek - plyn
nevidim to moc nadejne. Asi by bylo nejjednodusi vzit z originalu tu
elektroniku a misto otacek motoru ridit jednotliva serva - plyn  kazdeho
motoru.
Ach jo....