Prehistoricky telefon v Praze

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Leden 18 13:17:03 CET 2006

Ano ano. Ono to totiz skutecne funguje.
Navic je muj utok tak trochu cileny. Na kurz mi prijdou i lidi, kteri se
sitariny tak trochu boji. Kdyz jim ukazete jen spoustu modernich krabic s
mnoha LEDkami, jejich strach jeste vzroste. Pokud tam uvidi neco, co duverne
znaji a dokonce by mozna ze skoly jeste dokazali nakreslit vnitrni schema,
jejich strach se trosku zmensi.

Jakub Serych

-----Original Message-----
From: Pavel Kadeèka [mailto:pavel.kadecka@gmail.com]
Sent: Wednesday, January 18, 2006 1:09 PM
To: HW-news
Subject: Re: Prehistoricky telefon v Praze

Chapu to dobre, ze tim chcete demonstrovat pouzitelnost VOIP brany i s
pristroji z roku raz-dva?

P.K.

2006/1/18, Serych@panska.cz < Serych@panska.cz>:

Dobry den,
nemel by prosim nekdo z prazaku nekde na pude ci ve sklepe nejaky
"prehistoricky" telefonni pristroj s rotacni ciselnici, ktereho by se chtel
zbavit?
Mam jeden z roku 1961, takovy nadherne tezky, cerny, bakelitovy, uz jsem ho
cely rozchodil, ale bohuzel ma znicenou civku zvonku a motat 12000 zavitu
dratu se mi opravdu nechce.

Je to na kurz IP telefonie a ten pristroj bude mit tu cest, ze bude pripojen
k CISCO routeru :-)

Jakub Serych