fotovoltaicke clanky na strese a rozvodny system

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Leden 18 02:44:02 CET 2006

No, možná by stálo za to uvažovat nad systémem světel zapojeným na
přívod normální elektřiny, který by svítil na ty panely.

Při 15Kč/kWh povinně vykupované elektřiny by celý systém mohl možná
pracovat s pozoruhodnou finanční účinností. Zejména pokud by obsahoval
nějaký vypínač těch panelů a umožňoval propojit vstup systému (normální
přípojka elektrického proudu s jedním elektroměrem) s výstupem (druhý
elektroměr a výstup té ekologistické soustavy). :-)))

Pokud by se to důkladně promakalo a právně ošetřilo, mohla by být
finanční bilance celého systému snad ještě účinnější než přeměna lehkých
topných olejů na naftu pomocí papírově/inkoustového katalysátoru.

Zdraví PavelK