fotovoltaicke clanky na strese a rozvodny system

Achiles achiles@revize.info
Středa Leden 18 02:18:52 CET 2006

Mate pravdu podival jsem se do papiru, vykup je poviny za cenu, za tuto
vysokou cenu.

Trosku jsem zagooglil a nasel tuto stranku:

http://fvs.spsemoh.cz/

Maji tam celkem dobre zpracovany prehled vyrobene elektriny.

Za instalovany panel (soustavu) o vykonu 1kW dali necelych pul melounu.
Pochopitelne se 100% dotaci od ministerstva ZP.

Nejhezci jsou ty grafy a ty kilowathodiny. Za rok vyrobily neco malo pres
1MWh :)
Uz vidim, jak si instaluju zarizeni za pul milionu abych rocne usetril 5k
Kc. Tak do sta let to budu mit zpatky. :)

Ales