OT: platnost postovnich znamek

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Úterý Leden 17 17:21:15 CET 2006

(a zaplati postovne + pokutu)

POKUTU??? za co?
podla mna sa vdaka takemuto pristupu predrazuju celkovo sluzby, ktore plati
zakaznik. posta predsa pocita s moznostou, ze si adresat zasielku
nepreberie. tym padom to musi premietnut aj do sadzobnika.

so statom je to trochu inak. stat tvori zakony a ten, kto ich nedodrziava,
je za to stihany.
za to, ake su zakony, si v konecnom dosledku (ad absurdum) moze volic sam.

OK

som zvedavy, ako dlho bude toto tolerovat admin   : )

----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 17, 2006 5:12 PM
Subject: Re: OT: platnost postovnich znamek

> Za 6,40 Vam to poslou (oni Vam to poslou i nevyplacene), ale prijemce to
> doplati :-))))))
>

> a ako vedia, ze ten prijemca to zaplati?
> je snad slobodny clovek. objednal si on sluzbu, ktoru ma platit?

To posta neresi. Dojde dorucovatelka, donese listek s tim, ze adresat ma na
poste ulozenou nevyplacenou zasilku a je ciste na svobodne vuli adresata zda
si zasilku prevezme (a zaplati postovne + pokutu) nebo neprevezme. Co to ma
spolecneho se svobodou ci nesvobodou ??

Ad absurdum se podle Vas nech napsat, ze clovek zijici v kteremko-li state
je nesvobodny, neb plati radu sluzeb statu, ktere si nikdy neobjednal
:-)))))

S pozdravem
MK