OT: platnost postovnich znamek

MK info@mcu.cz
Úterý Leden 17 17:12:21 CET 2006

> Za 6,40 Vam to poslou (oni Vam to poslou i nevyplacene), ale prijemce to
> doplati :-))))))
>

> a ako vedia, ze ten prijemca to zaplati?
> je snad slobodny clovek. objednal si on sluzbu, ktoru ma platit?

To posta neresi. Dojde dorucovatelka, donese listek s tim, ze adresat ma na
poste ulozenou nevyplacenou zasilku a je ciste na svobodne vuli adresata zda
si zasilku prevezme (a zaplati postovne + pokutu) nebo neprevezme. Co to ma
spolecneho se svobodou ci nesvobodou ??

Ad absurdum se podle Vas nech napsat, ze clovek zijici v kteremko-li state
je nesvobodny, neb plati radu sluzeb statu, ktere si nikdy neobjednal
:-)))))

S pozdravem
MK