RE: OT: tlusté čáry z excelu do html?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Leden 16 16:46:55 CET 2006

> 1) ty cary ve vysledne html tabulce maji byt vsechny stejne (tedy cela
> tabulka pouziva jeden typ cary)?

Ne, jsou tam 2 typy čar - tlustá, tenká a žádná + spousta barviček. Hromadné
nahrazování nevedlo ke kýženému výsledku.

> 2) http://www.binf.ch/xls2html/ ?

To je pěkné (jo, mít to tak před 10 lety), ale já potřebuji zachovat poměrně
komplikovanou vizáž z excelu. Žádná šablona neexistuje.

Zatím to otrocky patlám ve wordu (načíst upravený *! html export,
změnit/opravit čáry, uložit, zkontrolovat - občas to blbne s čarami nad
buňkou, holt to budou mít jako feature), mám toho tak 1/7 a už bych raději
dělal něco jiného, začínám ty čáry vidět 2x.

*! následující hromadnou náhradou v BK ReplaceEm
http://www.orbit.org/replace/

{}psupportMisalignedColumns[^!]+

<![if  === nic ===![endif]>
<!-- supportMisalignedColumns -->