Konstrukcia predneho panela DDS - vas nazor

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Leden 16 11:46:27 CET 2006

Zdravim,

tak sa podarilo vyfrezovat fredny panel ku tomu generatoru (dik David) a
chcel by som sa teda spytat na nazor skusenejsich :-)
Inspiroval som sa diskusiou tu na konferencii a vysledok je nasledovny.
Predny panel je vyfrezovany z FR4, diery na tlacitka su asi o 3mm vacsie
ako samotny hmatnik. Na to sa nalepi samolepiaca nalepka s vytlacenym
motivom predneho panelu a na to ochranna priesvitna folia.

Prvy pokus je tu (farby a prevedenie je len orientacne, finalne to bude
samozrejme krajsie :-)):
- pohlad z predu na panel
http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/dds/panel01.jpg Pod bielimi
stvorcami su priamo tlacitka, zlte ohranicienie je tam este z
predchadzajuceho navrhu, to pojde prec pac to uz nie je treba. Pod
cervenymi kruzkami su zapustene skrutky M2.5, ktore drzia distancne
stlpiky. Na prednom paneli teoreticky nebude treba ziadnu skrutku.
- pohlad zo spodu
http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/dds/panel03.jpg Je vidiet dosku
klavesnice a displej namontovany na prednom paneli
- detail samotneho panelu
http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/dds/panel04.jpg Je vidiet
distancne stlpiky a displej. V dierach su tlacitka
- detail sendvica
http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/dds/panel05.jpg V takomto
prevedeni je panel mechanicky pomerne pevny a neprehyba sa, aj ked su to
len 1.5mm plosaky

Co si o tom myslite? Dosky su len vyfrezovane modely na odskusanie
konstrukcie, finalne to samozrejme bude vyzerat inak :-)

b.