Konstrukcia predneho panela DDS - vas nazor

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Leden 16 13:00:07 CET 2006

Jirka wrote:

>7,6 x 7,6 mm - snad jo. A co zdvih tlacitka? Mel by byt minimalni, opet
>kvuli komfortu ovladani a "nevytahani" te folie...
>
>Jinak receno: postavil jste tu klavesnici vcetne folie a zkousel jste
>ji, pripadne dal vyzkouset nekomu dalsimu? Ono se to nezda, ale ovladani
>  muze "zabit" i jinak dobrou konstrukci...

Zdvih tlacitka je do 1mm, to co som fotil bolo aj s par tlacitkami,
takze som frezoval distancne stlpiky aby mali vhodnu vysku aby to moc
nevykukovalo. Foliu bohuzial zatial nemam, mala by dojst co nevidiet,
verim ze sa to moc nezhorsi.

>Ja jsem spis puvodne ohledne tlacitek myslel na pouziti neceho jako
>http://www.pselectronic.cz/ishop/detail.php?kat=5108-0888  (nebo jeste
>mensich http://www.pselectronic.cz/ishop/detail.php?kat=5108-086 s tou
>dodatecnou ploskou na cudliku) - tato tlacitka maji zarucene maly zdvih.
>Tim ale vubec nezatracuju ta Vase, nemel jsem je v ruce...

Uvidime, objednal som celu sadu novych tlacitok, dam ich do pripravenej
dosky a otestujem...

b.