Konstrukcia predneho panela DDS - vas nazor

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Leden 16 12:30:05 CET 2006

Daniel Valuch napsal(a):

> Ano, su to tie plastove tlacitka za 6 korun z GM, ktore som v piatok
> objednaval z Farnellu po 1 euro/kus :-)

No, ja je v GM vidim za 12,-/ks, ale i tak dobry.

> Myslim ze hmatnik je dost velky na to, aby sa to nepretlacilo.

7,6 x 7,6 mm - snad jo. A co zdvih tlacitka? Mel by byt minimalni, opet
kvuli komfortu ovladani a "nevytahani" te folie...

Jinak receno: postavil jste tu klavesnici vcetne folie a zkousel jste
ji, pripadne dal vyzkouset nekomu dalsimu? Ono se to nezda, ale ovladani
  muze "zabit" i jinak dobrou konstrukci...

Ja jsem spis puvodne ohledne tlacitek myslel na pouziti neceho jako
http://www.pselectronic.cz/ishop/detail.php?kat=5108-0888  (nebo jeste
mensich http://www.pselectronic.cz/ishop/detail.php?kat=5108-086 s tou
dodatecnou ploskou na cudliku) - tato tlacitka maji zarucene maly zdvih.
Tim ale vubec nezatracuju ta Vase, nemel jsem je v ruce...

--
Jirka